Хэрэглэгчээ халамжлахад туслах шийдлүүд
Customer experience буюу хэрэглэгчийн туршлага сайн байх нь
борлуулалт амжилттай болох, цаашлаад үнэнч хэрэглэгчтэй болох
эсэхэд нөлөөлдөг
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra odo diam libero vitae erat."
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra odo diam libero vitae erat."
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra odo diam libero vitae erat."
Awareness буюу
“мэдээлэл авах”
Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний мэдээллээ зорилтот хэрэглэгчдэдээ мессежээр илгээхдээ эргээд холбогдох дугаар, линк гэх мэт олон мэдээллийг хамтад нь илүү хялбараар илгээх
Телемаркетинг буюу автомат дуудлагаар мэдээлэл хүргэхдээ эргэн холбогдох товчлуур нэмж, сонирхож буй асуултын хариултаа шууд авахад нь туслах
Viber сурталчилгааг ашиглан идэвхижүүлэлт явуулснаар хэрэглэгчид бүтээгдэхүүний дэлгэрэнгүй текст, зураг, видео, линк гэх мэт цогц мэдээллийг хялбар хүргэх
CallPro Voice болон Text үйлчилгээг хослуулан гаднаас ирж буй дуудлага бүрийн дараа автоматаар дараагийн шатны мэдээллийг мессежээр хүргэж, хэрэглэгчид хялбар байдлыг үүсгэх боломжтой.
Consideration буюу “хэрэглэгч байгууллагатай холбогдох”
Хэрэглэгчийг олон сувгаар холбогдох боломжийг олгоорой. Жишээ нь: вэбсайтаас хэрэглэгчтэй шууд дуудлага хийх, чатлах боломжийг бүрдүүлэх, Facebook page; Messenger; Instagram, Viber, WhatsApp, Telegram гэх мэт сошиал сувгуудаа нэг дороос удирдаж, хэрэглэгчид түргэн хариу өгөх
CallPro Voice үйлчилгээг ашиглан 24/7 хэрэглэгчийн дуудлагыг алдалгүй хариулж, хэрэглэгчдээс ирдэг түгээмэл асуултуудын хариултыг автомат хариулагч дээр урьдчилан тохируулах
Нийт дуудлагын тоо, дуудлага өндөр байсан хугацаа гэх мэт мэдээллийг тайлангаас харж, одоогийн идэвхитэй байгаа маркетингийн компанит ажлуудын үр дүнг хэмжээрэй.
Decision буюу хэрэглэгч
“шийдвэр гаргах”
CallPro Voice болон Text үйлчилгээг ашиглан автомат мессеж илгээх боломжийг ашиглан хэрэглэгчтэй ярьж байх үедээ шаардлагатай мессежийг нэг даралтаар илгээгээрэй. Ингэснээр тухайн хэрэглэгчийн хүсэлтийг хялбар аргаар шуурхай шийдвэрлэх
Мэргэжилтэн, хэрэглэгч хоорондын харилцааг CallPro Teams үйлчилгээний тусламжтайгаар мэргэжилтэн бүр хэрэглэгчидтэй ярьсан дуудлага бүрээ бүртгэлжүүлж, тэмдэглэл хөтөлж, ярианы бичлэгийг хянах
Харилцагчийн үйлчилгээнд багаараа шуурхай ажиллах нь чухал тул шаардлагатай дуудлагыг баг дотроо эсвэл хамтран ажиллагчидтай хуваалцан, хэрэглэгчийг сэтгэл ханамжтай байлгах
CallPro Voice үйлчилгээг ашиглан дуут шуудангаар санал хүсэлтийг цуглуулах, үйлчилгээний чанарын судалгааг мессежээр авах нь хялбар аргаар бодит мэдээлэл цуглуулах өндөр ач холбогдолтой.
Loyalty буюу “үнэнч хэрэглэгч” бүрдүүлэх
VIP хэрэглэгч таних боломжийн тусламжтайгаар үнэнч хэрэглэгчдээ хариуцсан мэргэжилтэн рүү шууд холбох, дуудлагын ачаалал ихтэй үед дараалал дайрах г.м
Масс мессеж болон телемаркетинг үйлчилгээгээр байнгын үйлчлүүлэгчиддээ урамшуулал, шинэ мэдээ мэдээлэл, шаардлагатай сануулгуудыг тогтмол хүргэснээр, тухайн хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж нэмэгдүүлэх
Дотооддоо ашиглаж буй CRM системтэй интеграц хийснээр тухайн хэрэглэгчийн өмнөх түүхүүдийг нэг цонхноос харж, дараагийн шатны үйлдлүүдийг хэрэглэгчээс урьтаж санал болгоорой.
Мэргэжилтнээс үнэгүй зөвлөгөө
авмаар байна уу?
Бид зөвхөн танай нөхцөлд тохирсон үйлчилгээ санал болгох болно.