CallPro Text

Байгууллагын мессеж, сошиал сувгуудыг удирдах үйлчилгээ

CallPro Text үйлчилгээ

Хэрэглэгчдийн 87 хувь нь сошиал сувгаар харилцахыг илүүд үздэг бол гар утсанд ирсэн мессежийг хэрэглэгчдийн 95 хувь нь ердөө 3 минутын дотор нээж уншдаг. Эдгээр чухал харилцаануудыг та CallPro Text үйлчилгээг ашиглан илүү үр дүнтэйгээр удирдан, байгууллагын дугаараас төрөл бүрийн текстэн мэдээлэл илгээх, хүлээн авах боломжтой.

Мөн байгууллагынхаа сошиал сувгуудын харилцаагаа нэгтгэн, бүх төрлийн текстэн харилцаагаа нэг дороос удирдаарай.

Хэрэглэгч
асуухаас өмнө мэдээлэл өг

Захиалгын төлөв өөрчлөгдөх болон бусад төрлийн яаралтай мэдээллийг хамгийн хурднаар илгээгээрэй.

Бүх чатын платформуудаа нэгтгэ

Facebook, Instagram, Viber, Telegram, WhatsApp зэрэг платформуудыг нэг системээс удирдаарай.

Хэрэглэгчээ
танин
баталгаажуул

Нэг удаагийн код буюу OTP-г автоматаар хэрэглэгч рүү илгээгээрэй.

Хэрэглэгчийн хүсэлт, судалгааг авах

Бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой сэтгэл ханамжийн судалгааг мессежээр аваарай.

Үндсэн боломжууд

Хэрэглэгчтэйгээ
хялбараар мессежлэх

CallPro-ийн бусад үйлчилгээнүүдээс гадна Slack, Microsoft Teams, Telegram, Viber зэрэг платформуудтай интеграци хийж шууд мессеж илгээх боломжтой.

Нэг удаагийн OTP
код илгээх

Та өөрийн байгууллагын дотоод системтэй бүрэн интеграци хийх боломжтой бөгөөд хамгийн хямд зардлаар OTP код илгээх боломжтой.

Мессеж тайлан
график мэдээлэл харах

Сүүлийн 3 жил хүртэлх хугацааны бүх хэрэглэгчдэд илгээсэн болон хүлээн авсан мессеж, агуулга болон огноо бүхий дэлгэрэнгүй архив, график тайлангуудыг харах боломжтой.

Хэрэглэгч тус бүрт өөр утга
бүхий мессеж илгээх боломжтой

Хэрэглэгчийн төрсөн өдөр болон хэрэглэгч бүрд зориулсан урамшууллын мессежийг EXCEL ашиглан хамгийн хялбараар илгээгээрэй.

Сошиал чатууддаа
нэг дороос хариулах

Facebook, Instagram, WhatsApp, Telegram, Viber зэрэг хаягуудаа холбон нэг дороос хариул. Facebook comment - оор хүртэл хариулах боломжтой.

Яагаад та CallPro Text
үйлчилгээг сонгох хэрэгтэй вэ?


Хялбар API

Бүх төрлийн интеграц

99.95%

Техникийн
стандарт

24 / 7

Хяналт,
үйлчилгээ

5 дата төв

Найдвартай
дэд бүтэц

Танай байгууллагад өгөх үнэ цэн

Мэдээллийн технологийн дэвшлийг бизнестээ нэвтрүүлснээр өрсөлдөх чадвараа нэмэгдүүлж, бодит шийдвэр гаргах боломж бүрдэнэ.

Ердөө нэг удаа гэрээлэх

Тусгай дугаарын зөвшөөрөл шаардлагагүй.

Хямд

Хамгийн хямд тарифаар мессеж илгээх боломж.

Автомат мессежүүд илгээх

OTP болон статус өөрчлөх автомат мессежүүд илгээх.

Нэгдсэн нэг удирдлага

Сошиал сувгууддаа нэг дороос хариулах, удирдах.

Хялбар байдал

Хэрэглэгч тус бүр рүү өөр утгатай мессежийг маш хялбар илгээх функц.

Яаралтай мессеж илгээх

Онцгой тохиолдолд мэдээллийг ажилтнуудынхаа гар утсанд илгээх.

Тайлангуудыг нэг дороос

Оператор тус бүрээр мессеж болон чатын тайланг нэг дороос харах.

Интеграци хийх

Бүх төрлийн програмтай интеграци хийх.

Танай хэрэглэгчдэд өгөх үнэ цэн

Бизнесийн хамгийн том үнэ цэн болох хэрэглэгчдэдээ
илүү дотно, шуурхай үйлчилгээг хүргэхэд танд туслах болно.

Хялбар байдал

Хэрэглэгч өөрөө холбогдох шаардлагагүй хэрэгтэй мэдээллээ цаг тухайд нь хүлээн авах.

Хэрэглэгчээ халамжлах

Харилцагч компаниасаа халамжлуулж байгаа мэдрэмж авах.

Мэдээллээс хоцрохгүй

Сар бүрийн төлбөртэй холбоотой мэдээллийг автоматаар илгээх.

Тусгай утга бүхий мессеж

Тэмдэглэлт өдөр, баяр наадмаар тусгайлсан утгатай мессеж хүлээн авах.

Нэмэлт мэдээлэл

Оператортой холбогдсоны дараа нэмэлт мэдээллийг мессежээр хүлээн авах.

Найдвартай байдал

Шуурхай, онцгой мэдээллийг богино. хугацаанд найдвартай хүлээн авах.

Статус солигдох мессеж

Систем дээр төлөв өөрчлөгдөх бүрийг хэрэглэгч рүү автомат мессеж илгээх.

Үнэлгээ өгөх мессеж

Үйлчилгээг үнэлэх, мессежээр санал хүсэлтээ илгээх.

100+ системүүдтэй харилцан интеграц хийх боломжтой

Бид байгууллага, хэрэглэгч хоёрыг хооронд нь ухаалгаар холбож, танай байгууллагын дотоод системүүдтэй бүрэн интеграцичлагдах боломжуудаар хангана.

Боломжит интеграциудыг үзэх

Үйлчилгээний багцууд

Та байгууллагынхаа хэрэгцээнд тохируулан багцаа сонгоорой.

Багц 1

Админ эрхийн тоо 1
Хүлээн авагчдын сан
Масс мессеж
Түргэн мессеж
Мессежийн түүх /сүүлийн 6 сар/
Хянах самбар
Мэргэжилтэнтэй холбогдох

Багц 3

Багц 2-т орсон бүх боломжууд
Админ эрхийн тоо 5
Хэрэглэгчийн талбарын тоо хязгааргүй
API интеграцийн тоо 4
Харилцан яриа
Дэлгэрэнгүй тайлан
Мэргэжилтэнтэй холбогдох

Багц 1

Та өөрийн хэрэгцээнд тохируулан багцаа сонгоорой

Холбоо барих

Багц 1

Админ эрхийн тоо 1
Хүлээн авагчдын сан
Масс мессеж
Түргэн мессеж
Мессежийн түүх /сүүлийн 6 сар/
Хянах самбар

Багц 2

Та өөрийн хэрэгцээнд тохируулан багцаа сонгоорой

Холбоо барих
Эрэлттэй

Багц 3

Та өөрийн хэрэгцээнд тохируулан багцаа сонгоорой

Холбоо барих

Багц 3

Багц 2
Админ эрхийн тоо 5
Хэрэглэгчийн талбарын тоо хязгааргүй
API интеграцийн тоо 4
Харилцан яриа
Дэлгэрэнгүй тайлан

Түгээмэл асуулт, хариултууд

CallPro Text үйлчилгээнд гар утасны дугаараа ашиглан илгээж болох уу?

CallPro Text үйлчилгээний хэрэглэгч 8 оронтой байгууллагын IP72 дугаараа ашиглан илгээх боломжтой.

Ямар төрлийн мессеж илгээх боломжтой вэ?

Масс, түргэн мессеж, нэг удаагийн баталгаажуулалтын мессеж, автомат мессеж зэргийг илгээх боломжтой.

Мессежийн тэмдэгтийн тоо хэд байдаг вэ?

Таны мессеж кирилл үсгээр 70 тэмдэгт, латин үсгээр 160 тэмдэгт байх бөгөөд уг тэмдэгтийн лимит хэтэрсэн тохиолдолд таны мессеж хуваагдаж илгээгдэхийг анхаараарай.

Мессежийн тариф, төлбөр хэрхэн тооцогдох вэ?

1 мессежний тариф нь 16.5₮ /НӨАТ орсон/ бөгөөд үйлчилгээний сарын суурь хураамжид нэмэлтээр тухайн сард илгээгдсэн мессежний тоогоор төлбөр тооцогдоно.

Хэрэглэгч мессеж хүлээн авахад байгууллагын нэр харагдахаар тохируулж болох уу?

Мессеж нь зөвхөн дугаараар илгээгдэх тул та эргэн холбоо барих дугаараа мессежний төгсгөлд оруулахыг зөвлөж байна.

Дугаарын жагсаалт гаргах уу?

Мессеж хүлээн авагчийн дугаарын санг CallPro Text үйлчилгээг ашиглаж буй байгууллага гаргана.

Нэвтрэх админ эрхийг хэрхэн авах вэ?

Та info@callpro.mn мэйл хаяг руу нэвтрэх админ эрх авах хүсэлтээ бүртгэлтэй имэйл хаягнаас илгээж, авах боломжтой.

Үйлчилгээг эхлүүлэхийн тулд яах ёстой вэ?

Та манай байгууллага хариуцсан борлуулалтын менежерүүдтэй холбогдож, ердөө 1 удаа гэрээ байгуулахад л хангалттай.

Илгээсэн мессежийн тайлан харах боломжтой юу?

Та text.callpro.mn вэбсайт руу админ эрхээр хандан, тайлан цэсээс мессежний дэлгэрэнгүй тайланг гаргах боломжтой.

Хэрэглэгчээс хариу хүлээн авах боломжтой юу?

Та сонголтоор one-way буюу зөвхөн илгээх, two-way буюу илгээх болон хүлээн авах тохиргоог нээлгэх боломжтой.

Тус үйлчилгээг нэвтрүүлснээр бид хэрэглэгчдийн төлбөрийн мэдээлэл, НӨАТ-ын баримтыг автоматжуулан илгээж байна. Мөн яаралтай гэмтэл саатлын мэдээллийг шуурхай хүргэж байгаа. Ингэснээр илүү ухаалгаар, цаг хэмнэсэн, мэдээлэл солилцох хурд нэмэгдэж байгаа нь хамгийн давуу талтай. Үүнээс онцгойлон дэлгэрэнгүй тайлангаа гаргах, харилцааны түүхээс хайлт хийж мэдээллийг харж байгааг онцолмоор байна.

Э.Төгстөгөлдөр
Программ хангамж, электроникийн инженер

Тус үйлчилгээг нэвтрүүлснээр бид хэрэглэгчдийн төлбөрийн мэдээлэл, НӨАТ-ын баримтыг автоматжуулан илгээж байна. Мөн яаралтай гэмтэл саатлын мэдээллийг шуурхай хүргэж байгаа. Ингэснээр илүү ухаалгаар, цаг хэмнэсэн, мэдээлэл солилцох хурд нэмэгдэж байгаа нь хамгийн давуу талтай. Үүнээс онцгойлон дэлгэрэнгүй тайлангаа гаргах, харилцааны түүхээс хайлт хийж мэдээллийг харж байгааг онцолмоор байна.

Э.Төгстөгөлдөр
Программ хангамж, электроникийн инженер

Бидний хувьд customer service-ээ хурдтай, хялбараар шийдэх хэрэгцээгээ тус үйлчилгээгээр шийдэж чадаж байна. Тодруулбал харилцагчдынхаа төлбөрийн дүн, төлөх хугацааг сануулах мэдээллийг мессежээр гар ажиллагаагүй хүргэж байна. Мессеж загвараа үүсгэж, хадгалаад бэлэн загвараас сонгоод мессеж илгээх боломжтой байдаг нь амар санагддаг.

Б.Халиунаа
Бизнес Хөгжлийн менежер

Манай байгууллага нь CallPro Voice болон Text үйлчилгээнүүдийг хослуулан хэрэглэдэг. Тус үйлчилгээнүүдийг авснаар бид үйлчлүүлэгч, харилцагч бүртэй цаг алдалгүй холбогдон борлуулалтаа өсгөхийн зэрэгцээ шуурхай үйлчилгээ үзүүлэн ажиллахад нэмэр болж байна. Миний хувьд CallPro Text үйлчилгээний API ашиглан байгууллагын дотоод менежментийн ихэнх асуудлыг автоматжуулсандаа сэтгэл хангалуун байдаг.

Э.Барсболд
Маркетингийн менежер
Харилцагчдын түүхүүд

Мэргэжилтнээс үнэгүй зөвлөгөө
авмаар байна уу?

Бид зөвхөн танай нөхцөлд тохирсон үйлчилгээ санал болгох болно.